جملات فلسفی فلاسفه و بزرگان

عکس سخنان زیبا , عکس جملات فلسفی ,جملات وایبری ، سخنان ناب ، عکس جملات , عکس جملات قصار

جملات فلسفی فلاسفه و بزرگان

عکس سخنان زیبا , عکس جملات فلسفی ,جملات وایبری ، سخنان ناب ، عکس جملات , عکس جملات قصار

یک آرامش را به من هدیه کنید


میلاد :

درود بسیار

آنقدر مشغول زندگی در خاک این تمدن چند هزار ساله شده ایم که فرصتی برای لحظه ای فکر کردن درمورد علم و تمدن نداریم ما تنها حضوری دراین خاک داریم نه حضوری برای این خاک ،امیدوارم نه برای خود بلکه برای ما شدن به خدا فرصت فکرکردن نیست اگربود ما بودیم و جهانیان این لحظه ها لحظه خاموشی ماست خاموشی که نه زیر ابر رفتن خورشید اما همیشه خورشید زیر ابرنیست به امید روشنایی زیبای که در اول صبح و در باغ امید با نگاه به خورشید میبینیم و از روشنایی زیاد چشمانمان را می بندیم زیرا از تاریکی به روشنای رسیدیم شاید تاریکی نه کم نور بودن اتاقی که درآن حبس بوده ایم…..
این حرف ها حرف های دلم بود شاید که من نباید اینگونه بازگو میکردم ……

من خود جوانی ۲۲ ساله دراین لحظه خود را ناامید و تنها می بینم خواهشمند هستم مرا یاری کنید یک آرامش را به من هدیه کنید….



پاسخ حکیم ارد بزرگ :


    راهی سوای نرمش و بازی با هستی نیست . کتاب سرخ – فرگرد زندگی – سخن ۱۱۱
    زایش و پیشروی در همه چیز ، بهانه زندگیست . کتاب سرخ – فرگرد زندگی – سخن ۵۲
    هر آدمی زمانی دارد برای آنکه بخشی از شکوفایی گیتی باشد . پس زیباترین خوی آدمی را به همگان نشان دهید که همان مهربانی است .

    آدمیان تنها با مهر ، به یکدیگر گره می خورند . کتاب سرخ – فرگرد مهربانی – سخن ۸



منبع :

http://hakimorodbozorg.7olm.org/t138-topic



برچسب‌ها: چگونه به آرامش برسیم, چگونه به آرامش روحی برسیم, چگونه به آرامش درونی برسیم, چگونه به آرامش برسم